Specjalizacje

• Psychiatria

Ukończone szkoły

• Gdański Uniwersytet Medyczny – Wydział Lekarski
  • Gdański Uniwersytet Medyczny – Psychologia Kliniczna (studia podyplomowe)
  • Uniwersytet SWPS – Szkoła Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej (studia podyplomowe – ukończone)

Staże

• Uniwersyteckie Centrum Kliniczne w Gdańsku – Klinika Psychiatrii Dorosłych (od 2013)

Publikacje

• Rapid-onset agranulocytosis in a patient treated with clozapine and lamotrigine (Agranulocytoza o wczesnym początku u pacjentki leczonej klozapiną i lamotryginą). Psychiatr Danub. 2015;27 Suppl 1: 459-61
  • Przegląd interwencji w polekowym przyroście masy ciała podczas leczenia klozapiną (An overview of interventions in drug-induced weight gain during clozapine treatment). Psychiatr Psychol Klin. 2015;15: 76–80
  • Postrzeganie osób chorych psychicznie i upośledzonych umysłowo przez studentów psychologii i psychologów. Poster, 44. Zjazd Psychiatrów Polskich, Lublin 2013
  • Wpływ procesu edukacyjnego na zmianę postaw studentów psychologii wobec osób chorych psychicznie. Raport z badań socjologicznych w grupach studentów studiów magisterskich UG i podyplomowych GUMed. Poster, 44. Zjazd Psychiatrów Polskich, Lublin 2013
  • Poglądy i odczucia na temat własnej choroby u pacjentów z rozpoznaniem zespołu Kandinskiego-Clerambaulta na podstawie badań ankietowych. Poster, 44. Zjazd Psychiatrów Polskich, Lublin 2013
  • Wiedza w zakresie stosowania przymusu bezpośredniego wśród internistów i‍ lekarzy specjalności zabiegowych. Poster, 45. Zjazd Psychiatrów Polskich, Katowice 2016

Znajomość języków

• polski